niedziela, 3 kwietnia 2011

Pomoc dla Przemka

Nazywam się Przemysław Ciszek i jestem trzydziestolatkiem z Częstochowy. Od sześciu lat cierpię na stwardnienie rozsiane, chorobę której leczenie jest refundowane przez NFZ jedynie prz dwa lata. Po tym czasie służba zdrowia, skazuje chorego na samotną walkę z SM. Niestety w przypadku tej choroby brak leczenia oznacza szybki jej postęp a zwykłe czynności życia codziennego stają się niemożliwe do wykonania. Leki najnowszej generacji, skutecznie hamujące rozwój tej choroby,kosztują ok. 9 tysięcy złotych miesięcznie.

W związku z tym utworzyłem tzw. subkonto w ramach fundacji Dobro Powraca-Fundacja na Rzecz Chorych na Stwardnienie Rozsiane. Pieniądze przekazane z 1% podatku nie trafiają bezpośrednio do moich rąk i mogą być przeznaczone jedynie na walkę z chorobą.

Aby 1% trafił na moje„subkonto”, należy w formularzu PIT za 2010 r. wpisać:Dobro Powraca – Fundacja na Rzecz Chorych na Stwardnieni e Rozsiane KRS: 0000338878 i koniecznie w rubryce cel szczegółowy, w informacjach uzupełniających, wpisać: Przemysław Ciszek. Pełny nadziei, z góry dziękuję tym z Państwa, którzy swoim podatkiem postanowią wspomóc mnie w walce z chorobą.Pozdrawiam.

Na moje subkonto można również przekazać darowiznę. Dane do przelewu kwoty darowizny:
BRE Bank SA Oddział Korporacyjny Wrocław 95 1140 1140 0000 2133 5400 1001
Odbiorca: Dobro Powraca – Fundacja na rzecz Chorych na stwardnienie rozsiane
Tytuł przelewu: PGŚnLiR Przemysław Ciszek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz